»Moliera sem imel priložnost režirati samo enkrat, in še to med študijem na AGRFT-ju. Za režiserja je vedno izziv režiranje klasičnih del, saj so dobro poznana. Gledalci in poslušalci jih z zanimanjem pričakujejo. Prav je, da imamo klasična dramska besedila prirejena tudi za radijsko igro. V našem arhivu jih je kar nekaj. In kljub temu da so to klasična dela, so še kako aktualna in brezčasna. Tako kot Žlahtni meščan, v katerem se Moliere pozabava z željo po družbenem napredku, pretvarjanju, pokaže na snobizem in absurdnost nekaterih družbenih norm.«
»Da vi, ki delate klasične igre, popolne, ste že malo za luno.«
»Pri snemanju z igralci smo zaradi tega morali biti še posebej pozorni na enotnost atmosfere, še večji izziv pa je bilo snemanje monologov.«
»Izkaže se, da ljudem, v tem primeru pa še posebej moškim, pohvale o notranji in zunanji lepoti denejo bolj, kot bi želeli priznati.«
»Mami dela denimo velike težave, vendar se v torkovi radijski igri na Prvem Pavliha ali Človek, ne jezi se po predlogi Ervina Fritza najde nekdo, ki ga vzljubi prav takšnega, kakršen je.«
»Tako je nastalo besedilo, ki še največ govori o bolečini in o skupnosti, ki se v tej bolečini poveže.«
»Če se preveč držimo pravil Pavliha ima to smolo, da se preveč drži pravil, vendar ob napačnem trenutku, zato ga vedno polomi.«
»Z njimi je namreč Slovencu nastavil jedko ogledalo, ki velja za vse čase oziroma tudi potem, ko se je kot njihov literarni oče leta 1932 poslovil od tega sveta.«
»Zanimiv je že sam nastanek besedila, za katero je dramatik dobil naročilo z dvora Ludvika XIV. z začrtano temo 'turški obred'.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju